Bilgin Veteriner Kliniği, Hatay ili İskenderun ilçesinde, Veteriner Hekim Bora Bilgin tarafından kurulmuş olup bölgede Veteriner Hekimlik Hizmetlerini vermektedir.

2011 yılında hizmete açılan Bilgin Veteriner Kliniği, İskenderun’daki minik dostlarımıza haftanın hergünü 08:00 – 21:00 saatleri arasında hizmet vermekte olsa da ”hastalığın zamanı olmaz” ilkesi göz önünde bulundurarak 7/24 arayabilir & tedavi talebinde bulunabilirsiniz.

Klinikler yalnızca tedavi merkezi değildir. Veteriner Hekimlikte öncelik insan ve hayvan sağlığının tehlike altına girmesini önlemektir. Yavrunuzun ve dolayısıyla sizin sağlığınızın risk altına girmemesi için veteriner hekiminizin kontrolü ve tavsiyesi doğrultusunda bakım ve besleme yapın. Aşı ve kontrolleri aksatmanız durumunda, hem yavrunuza, hem size hemde cebinize daha büyük sıkıntılar yaşatacağını tunutmayın.

• Kliniğimiz bünyesinde kedi- köpek aşıları ve tedavi işlemleri uygulanmaktadır.
  • Tarifeler Hatay Veteriner Hekimler Odası’nca düzenlenen yıllık asgari ücret tarifesine göre fiyatlandırılmıştır.
  • Mesai saatleri   :   Pazartesi – Cumartesi : 08:00 – 19:00
  • Minik dostlarınız, tatil günlerinde veya gecenin bir yarısı acil müdahale gerektirecek bir durumla karşı karşıya kalabilir.
  • Bilgin Veteriner Kliniği, Hastalığın saati olmaz düşüncesiyle 7/24 Acil hizmet vermektedir.

Gelmeden önce lütfen arayıp randevu alınız.

Bora Bilgin

Yayınlandı Veteriner Klinikleri

Etiketlendi bilgin,bilgin veteriner,hatay,hatay veteriner,iskenderun,iskenderun veteriner,veteriner ve veteriner kliniği

Benzer Adresler

Belediye pasajı no:1, Reyhanlı, Hatay

08.00-20.00 arası hergün. Pazar günleri kapalı.

Sertkol Veteriner Kliniği, Hatay ili Reyhanlı ilçesinde, Veteriner Hekim Ramazan Sertkol tarafından kurulmuş olup, bölgede Veteriner hekimlik hizmeti vermektedir Read more…

Yorum Yaz