blank
  1. Anasayfa
  2. Hayvanlar Alemi
  3. Veteriner Hekimlere Sorun
  4. kediler için geçerlimidir balık-süt
14 yazı görüntüleniyor - 1 ile 14 arası (toplam 14)
  • Yazar
    Yazılar
  • #18409

    bişey soracam biz insanlarda hani balık yiyip ardından süt ürünleri yediğimizde zehirlenme oluyo ya acaba kedilerde de varmı bu çünkü kedm az da olsa süt içti ama balıkta yedi sonradan haşlanmış balık ve yürek verdim.

    #51596

    ya nie cvp vermiosnz bıktırdım dimi sizi bunada cvp verin söz üeliğimi iptal etcem 😀

    #50806

    Bilinenin aksine insanlarda da balık yedikten sonra süt ürünleri yenmesi zehirlenmeye yol açmaz.Yenilen balığın ve süt ürünlerinin taze olması gerekir.Bu durumda sorun yaşanmaz…

    Kedilerde de durum böyledir.Güvenle yeirebilirsiniz.Tabi ki şuna dikkat etmeniz gerekiyor;vereceğiniz balığı pişirin ve kılçıklarını tamamen ayıklayın…Bu durumda sorun yaşanmaz…

    İşte cevap verdim ben üyeliğini iptal etmene gerek yok.

    #48755

    BAYAT BALIK + SÜT ÜRÜNLERİ === ZEHİRLENME

    #52474

    hmm balığı ben önceden taaze alıp buzlukta stokladım hergün çıkartıp yarı balığı kaynar suda şokluyorum kılçıklarını ayırıp birazda ekmek içi katarak veriorum bayatmı oluyo o şimdi [hr]
    saolun bu arada cvplarınız için

    #52483

    BUZLUĞA BALIĞI NASIL KOYDUYSANIZ ÖYLE ÇIKAR…

    YANİ BAYAT BALIK KOYARSANIZ BAYAT ÇIKAR, TAZE İSE TAZE ÇIKAR..BU NEDENLE ALIMLARDA TAZE BALIKLARI SEÇMENİZ DAHA İYİ OLACAKTIR…

    #52684

    başlık kirliliği yapmiim burda soriim balığı kızartıp buzulkta şoklasam çıkartıp ısıtıp kedime versem nasıl olur balk maadem koyduuumuz gibi çıkıo ölede çıkar hatta haşlasam çok daha ii olur bide
    ne sıklıkta vereyim bir günde

    #52685

    PİŞMİŞ ÜRÜNLERİN DOLAPTA SAKLANMASI PEK SAĞLIKLI OLMAZ….BU NEDENLE ÇİĞ VE TEMİZLENMİŞ OLARAK ŞOKLAYIP KULLANIRSAN DAHA SAĞLIKLI OLACAKTIR…
    ……………………..
    ÜRÜNLERİN HAŞLAMALARI…KIZARTMALARINDAN DAHA SAĞLIKLIDIR HER ZAMAN…
    ……………………….
    AYNI BESİNLERİN SIK SIK VERİLMESİNDEN ZİYADE DEĞİŞİK BESİNLERİN BELİRLİ PERİYOTLARDA VERİLMESİ DAHA SAĞLIKLI OLUR.. BU NEDENLE EĞER HAYVANINIZA GÜNLÜK BESİNLERİ İLE YERİ KADAR D VİTAMİNİ VEREMEDİĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORSANIZ GÜNDE 1 DEFA YEMEKLERİNE DAHİL EDEBİLİRSİNİZ…EĞERKİ YETERİ KADAR D VİTAMİNİN DEN ZENGİN BESLEME YAPIYORSANIZ 3-4 GÜN VEYA HAFTADA BİR DE VEREBİLİRSİNİZ…

    #52686

    teşekkürler ne yalan söyliyim ben böle göbekli olsn istiorm kedm ama genelde balık yiyo haşlanmış balk yiyo yani. yanında kuru mamayada başlamayı düşünüyorum ikisi bi arada zor gider diolar amaolsn bn alıştırırım.yine balığa aynı ölçüde devam etsemde bide ek olarak kuru mama versem yani ayrı bir kapta kuru maması bulunsa hep olmazmı ?

    #52688

    KARIŞIK BESLEMELERDEN ZİYADE.. ÖĞÜN SİSTEMİNE GEÇMENİZ SİNDİRİM AÇISINDAN HAYVANINIZ AÇISINDAN DAHA SAĞLIKLIDIR…YANİ BALIK ÖĞÜNÜ-MAMA ÖĞÜNÜ

    …………….
    YALNIZ FAZLA KİLOLAR KEDİNİZDE DİABET E NEDEN OLABİLİR..

    BUNA DA DİKKAT ETMENİZİ TAVSİYE EDERİM….

    #52690

    yok ya fazla kilo deil ama böle koltukta oturan şişko kedilerden olsn istiorm dier kedm öleydi büyük kkedim turunç yani iç parazit e yakalandı ve 3 kiloya düştü birden bire.

    tşkkürler yine

    sabah mama

    öğlen balık

    akşam üstü yine balık ve
    gece yine mi mama versem

    çnkü okula gidiorm sabah ve gece balık hazırlamak la zaman kaybedemem.

    #52691

    GECE BESLENMELERİNDE

    BESLENME SONRASI HAYVANINIZIN FAZLA HAREKET ETMEMESİNDEN DOLAYI

    HAFİF GEÇİRMESİ DAHA SAĞLIKLIDIR….

    BU NEDENLE ÖĞÜNLERİ HAYVANINIZIN HAREKETİNİ DE DÜŞÜNEREK YAPMANIZ DAHA İYİDİR..

    #52694

    Sen Garfield istiyorsun anlaşıldı…İlk önce bir exotic short hair türü bir kedi al,sonra lazanya’ya aban :)ver lazanyayı ver balığı…

    #52730

    evt aynen öle şişko böle yumak gibi kedlere bayılıorm sumocu dieti uygulucam yedirip yedirip uyutcam

14 yazı görüntüleniyor - 1 ile 14 arası (toplam 14)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.