blank
  1. Anasayfa
  2. Genel
  3. Muhabbet & Eğlence
  4. BABA OĞUL SİGARA MUHABBETLERİ :)))))))
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #18303

    BABA OĞUL SİGARA MUHABBETLERİ

    Sigara içmek sağlık mağlık dinlemiyor artık. Kimsenin sağlığından korktuğu yok ne yazık ki. Ama sigara içerken babaya yakalanmak her zaman korkutucudur. Sigara içmenizi hiçbir zaman tavsiye etmiyoruz ama ya sigara içerken babanıza yakalanırsanız! İşte o zaman bahaneler hazır. Nasıl mı?

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: Ne sigarası , para verdiğin mi var. Gazeteye çay sardım içiyom

    Baba: Sigaramı içiyon len !?
    Çocuk: Yok baba , yapay atmosfer bu, hoca ödev verdi , o bakımdan yani
    Baba: Hee tamam o zaman

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: Hee canın mı çekti , içeceksen bak paket orda
    Baba: Hönk!

    Çocuk: Sen sigara mı içiyon len !?
    Baba: Hönk !
    Çocuk: Pardon baba replikleri karıştırdım

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: Ordan bakınca neye benziyor ?

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: Yok baba korku filmi çeviriyom , sigara dumanı da efekt şeyyettirsin diye yani
    Baba: Oldu !

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: öfff be sigarasız bir toplum için el ele ayakları mı yine
    Baba: Hönk !

    Baba: Sen sigara mı içiyon len !?
    Çocuk: Heee , hatta halka bile cikarabiliyom

    Baba: Sigara mı içiyon len sen !?
    Çocuk: Ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses : ” biz babadan böyle gördük “

    Baba: Sigara mı içiyon len sen !?
    Çocuk: Aslında “sigara içmek” deyimi yanlış baba, sigara su mu ki içilsin , sigara tüttürülür. bunu irdelemek lazim , değil mi babaaa
    Baba: Bittiyse dayak faslına geçelim diyordum

    Baba: Sigara mı içiyon len sen !?
    Çocuk: Yaaf evet de kaçağını vermisler yawww

    Baba: Sigara mı içiyon len sen ?
    Çocuk: Heeee, para olsa daha kalitelisini iccem

    Baba: Sigara mı içiyon len sen ?
    Çocuk: Heee. İçmiyimmi ?

    Baba: Sigara mı içiyon len sen ?
    Çocuk: Heee. Şuna devam etsene bitiremiyodum zaten

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.